2 Şubat 2011 Çarşamba

Deneyimlere inanın!

Facebook hesabımı ara sıra açıyorum. Merak ediyor insan neler döndüğüne dair. Şunu farkettim çok sıkıcı hal almaya başlamış. Teşhircilik konusunda insanlar üst kademelere ulaşmış.Zaten biraz bakıp,sıkılıp kapattım. Ciddi manada bir süre kapalı tutunca,girmek için bir nedeni olmadığını anlıyor insan.

Hayatıma giren çıkan insanlara bir hikaye gözüyle bakarım. Hikaye gibi gelirler bana. Bir hikaye daha sona erdi. Aslında sürükleyici bir hikayeydi,güzeldi. Fakat çok okudum,zarar verdi.

Birde şuna inanıyorum artık,atasözleri şu dünyamıza ışık tutan belkide gerekli önemi verip, dersler çıkarmadığımız şeylerden biridir. Sonuçta bunlarda belli deneyimler sonucu söylene söylene günümüze ulaşmış cümleler değil mi? Şahsi kanaatim,hepsi tek başına çok önemli şeyler anlatıyor.

Anlayana tabi :)

Hiç yorum yok: