12 Mayıs 2011 Perşembe

Karşı

Şu sayfayı yazmak için açtığımda,derste,metroda,otobüste düşündüğüm herşeyin bir anda yok olması? Şu anda aklıma geleni yazıyorum o halde.

Ne kadar okursan oku,araştır,çiz,öğren,konuş,tartış,kavga et,küs,darıl,derslere gir falan filan... Tek bildiğim şey,hala bir şey bilmediğimdir.

Hala savunuyorum; egolarımızla hayat SÜ-RE-MEZ!!!

Birbirinden karışık cümleler. Düzenleyemedim,düzenleyemiyorum. Çocukluktan özlediğim tek şey,herşeyimin düzenli olmasıydı. Ama zamanla oluşan ''boşverci'' hava bu ritüeli aldı ve çoook uzaklara attı. Geri ver çocukluğumu,lütfen!!!!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Derin bir melankoli icerisindesin,bohem cayirlarinda kaybolmussun ve rapsody caliyor sana mujik calgicilar...hep bir duman,hep bir sis hayatinda...hep bir acikli yan,anlatilmasi gereken bir hikaye...seninde hata tipki oburleri gibi,bir sehre tapmissin ve ayrilamiyorsun,lanet olasi metroda,okulda ve sevisirken hayatin ellerinin arasindan akip gidiyor,daha kac kahvalti yapman gerekecek ailenle,uyan evlat yaz tatilinde buyukanneni ziyaret ettigin donemler bitti,git kendine bir sirt cantasi al ve hazirnasdan okulun bitince vur kendini yollara,tavsiye degil bu sadece senin gormedigin seyi goruyorum,kustah bulabilirsin beni cokda umrumda degil ama artik sehre ve ailene bir seyler soylemenin zamani geldi,evliya celebi gibi sefehat ya rasulallah da demene gerek yok,bir tren bileti al,biraz klasik rok kulaginda,bir sans ver dediklerime bro,cok baska bir adam olacaksin....