27 Haziran 2012 Çarşamba

Tek Kişilik Hayat

24 yaşında birisi olarak yazıyorum. Bir çok hatanın toplamıyım şu anda. Hayat dediğinde ''hataların toplamıdır'' derler. Buraya gelene kadar bir çok hata yaptım. Geneli beni hayattan egale edebilecek kadar büyük değildi. Aslında hiç biri egale etmedi beni. Esasında son 1 yılımda çok ciddi hatalar yaptığımı farkettim. 24 yaşında olmak sanki bu hataları biraz daha önemli kılıyor. Çünkü tekrarlaması durumunda ilerde psikolojik olarak beni dahada yoracağını tahmin ediyorum.

Yaşadığım bazı şeyler yaptığım bir hatayı yüzüme vurdu aslında. Kendime geldim diyebilirim. Şöyle ki; bencil,tek kişilik bir hayat yaşadığımı anladım. Bu durumun aşırı rahatlıktan kaynaklandığını düşünüyorum. Oldukça rahat bir hayat yaşıyorum ve bu tek kişilik hayatın vücut bulmasının sebebi bu rahat hayatımın 2. bir kişi tarafından bozulma ihtimali. Ben öyle düşünüyordum bu zamana kadar. Korkuyordumda bu yaşantının bozulmasından.

Kız arkadaşımdan bu sebeplerden dolayı ayrıldığımda (her ne kadar üzerini gülerek örtmeye çalışsamda) gerçekle yüzleşmem uzun sürmedi. Zaten kendisi sağolsun dillendirerek bir nevi ayna tuttu bana. ''Senin hayatına giremiyorum'' dedi. Evet. Haklıydı. Hayatıma dahil olamadı. Çünkü ben izin vermedim. ''Neden'' diye sorsalar,hiç bir zaman akılcı bir cevabım olmadı. (Tabii burada kadınlarıda anlamaya başladım biraz.) Akılcı mı olur bilmem ama korkuyordum diyebilirdim.Yukarıda da yazdım zaten.

Peki şimdi ne oldu? Yine yalnızım. Artık bu durumu daha rasyonel bir şekilde analiz edebiliyorum. Şapkamı önüme aldım. Genetik olduğunu düşünüyorum aslında bu yalnızlık durumunun. Dededen geliyor biraz. O da tek başınadır hep. ''Aynı hataya ben neden düştüm'' diye kızıyorum kendime.

Kız arkadaşımdan ayrıldığımda hiçte mutlu değildim aslında. Sadece olaylar çok sıcaktı ve farkında değildim. Kendimi kandırıyordum saçma sapan şeylerle. Bunuda kabul ediyorum. Hala beraber olsaydık ona bu zindanı yaşatır mıydım yoksa ders çıkarmam daha mı iyi oldu? Onun adına sevinçliyim, böyle bir adamı çekmiyor. Kendime adıma mutluyum,bana bir ayna tuttuğun için.

Şimdi ilerde yeni hayatımı görüyorum. Çift kişilik olmasını istiyorum ama... Mümkünse,lütfen!!!

Hiç yorum yok: