4 Ekim 2011 Salı

Hayal işte...

Dün otobüsle geldim eve. Uzun uzun düşünme fırsatım oldu. Hayal etmek diyelim. 200 trilyonum olduğunu hayal ettim. Yoo,sadece ne yapardım,ne yapabilirim diye düşündüm. Çok şey yaptım eve gelene kadar. Ama o kadar kaptırdım ki kendimi, otobüsten indiğimde 200 trilyonum vardı. Yürüyüşüm değişti,insanlara farklı bakmaya başladım. İlginçti gerçekten. Fazla kaptırmamak lazım sanki.
Metroda bugün çok güzel kanun çalan birisi var. Genç birisi. Hep rastlardım ama hiç durup para vermişliğim yoktu. Bugün Sezen Aksu'nun ''Geri Dön'' şarkısını çalıyordu. Bende söylemeye başladım sadece yanımdan geçenlerin duyabileceği kadar. Cebimdeki bütün bozuk paralarıda bıraktım oraya. Hiç bu kadar etkilenmemiştim ne yalan söyleyeyim. An gelir derler ya.. Belkide...

Hiç yorum yok: