6 Ekim 2012 Cumartesi

Öğrenci ben

Bi hayli heyecanlanmıştım aslında  bu bölümü seçerken. Şu anda 4. sınıftayım. Yaklaşık 3 sene oldu başlayalı. Ama heyecanımı kaybediyorum açıkçası. Problemin başı her zaman olduğu gibi benim. Benim odaklanamama problemim. Bu İç Mimarlık disiplin gerektiren bir branş. Ama ben bir türlü bu disiplini sağlayamıyorum.

Çok çalışılması lazım. Diğer branşlar gibi finalden 1 hafta öncesinde başlamıyorsun mesela çalışmaya.Sürekli çalışmak zorundasın. Sürekli bir şeyler götürmek zorundasın stüdyoya. Sürekli çizeceksin,sürekli inceleyeceksin,sürekli projeni düşüneceksin sürekli v.s v.s

Şu projeler başlayalı beri adam gibi bir bahar ayı hatırlamıyorum. Çünkü hiç bir zaman özgür davranamıyorsun. Senden ilgi bekleyen birşeyleri hep geride bırakıyorsun ve buda paranoya yaratıyor insanda.

Rahat ettirmiyor meret. Sürekli karın ağrıları. ''Acaba jüride ne diyecekler'' düşüncesi. Her ne kadar bunu bertaraf etmek istesende olmuyor.

Zor arkadaş,çok zor. Ama çok para var diyorlar bu işte.Pff,bilmiyorum.....

Hiç yorum yok: