4 Mayıs 2013 Cumartesi

Mazur görün

Durdurun şimdi herşeyi,bu akşam yazmak istiyorum en baştan. Yeniden başlamak istiyorum herşeye. Yeniden heyecanlanmak istiyorum şuraya birşeyler yazarken. Kadınlardan başlamak istiyorum...Kendimle hesaplaşmak.

Doğru olanın peşinden koştum sadece. Ama kahpelik istediniz benden hep. Veremedim. Özür diliyorum sizden. İstediğiniz gibi birisi olamadım. Saçlarımı 3 numaraya vuramadım. Sakallarım kirli olmadı hiç. Hep en uçtaydım. Sigara,cüzdan,cep telefonu,araba anahtarı 3lüsüyle gezemedim bir türlü. Spor salonlarına gidip,ertesi gün kasıla kasıla okula gelemedim mesela. Her hafta alışveriş yapamadım. Haftanın her günü farklı bir kıyafet giymedim. Sırtımdan çantamı çıkartamadım. Kalemlerimde hep çantamdaydı. Yaz tatillerinde planlar yapamadım. ''Hadi Olimpos'a gidelim'' diyemedim. Kusana kadar alkol alamadım. Sevgilime ''nerdesin,kiminlesin,yanında ki kimdi'' diye baskı kurmadım. Kalbinizi kıramadım mesela. Ağzınıza sıçamadım. Süründüremedim. Biliyorum bunları istediniz hep benden ama yapamadım. Siz benden başka adam olmamı istediniz...Kusura bakmayın olamadım. Tüm suç bende. Hayatıma sokamadım sevdiğim kadınları mesela. Doyasıya tadını çıkaramadım sevgili olmanın tarifsiz heyecanını...

Hiç birini inkar etmiyorum. İşte 5 senede ben buydum. Daha fazla karşı gelemem sanırım. Herşeye,herkese rağmen güzel şeylerdi.

Okul bitince herşeye en baştan başlayacağım. Beni hep yukarıda yazdığım gibi tanıyın ama... Bu yeni halime ben bile alışamayabilirim.

Selametle.

Hiç yorum yok: