8 Nisan 2012 Pazar

Alın sizin olsun bu dünya

Artık bu kadar benden. Daha fazla takamıyorum bu maskeyi. Bambaşka birisi oldum baksana.Artık zevk vermiyor.Bu dünyaya doğmamıştım ki ben.Ne istediklerinizi çözemiyorum. Ciddi soruyorum ''ne istiyorsunuz''? Egolarınız bünyenizi çoktan ele geçirmiş. Kendinizde değilsiniz. Evet,gerçektende öyle. İstediğiniz kişi ben değilim,bu çok net. Alacak neyiniz kaldı bu dünyadan? Daha mı fazla? Buyrun,beni hiç karıştırmayın. Ne varsa sizin olsun. Düşüncelerinizde haklısınız,attığınız adımlarda,aldığınız kararlarda. Karşı tarafa hiç bir şey sormayın ama. Belki haklı çıkarda kendinize olan inancınız yok olur,sakın yapmayın. Tüm dünya sizin etrafınızda dönsün. Biz sadece figuranlarıyız bu kahpe hayatın. Söyleyecek fazla söz yok. Bırakıyorum herşeyi,alın sizin olsun bu dünya. Tepe tepe kullanın. Hala bencil değilim.

Hiç yorum yok: