21 Nisan 2012 Cumartesi

Birsürü ben

Alışverişi sevmem. 3 pantolon,4-5 sweatshirt,özel günler için sıkıcı ceket-pantolon-ayakkabı kombinem vardır. Başkada birşey giymem. Kendimi kanıtlama çabam yoktur. Duvarlar örmek istemem,örenede birşey demem. Su tüketiyorum şu sıralar. Böbreklere faydalıymış. Dünya malına pek itimadım yoktur. İnsanları severim. Paramı yemeğe harcarım. Hayvandan tek farkım düşünebiliyor ve düşleyebiliyor oluşum.Ailemi severim. Saçlarım uzun sakallarım hallicedir. Paso candır. Maddeye bağlanmam ama Ferrari 355 tek tutkumdur. Onun dışında kullandıklarım sadece A'dan B'ye gitmek için bir araçtır. Sevgilim yok,ama arkadaşım çok. Okulum seneye bitiyor. Flamenko seviyorum. Projeler çok zorluyor. Dünya dikenli bir hayat,sevenelerde mi kabahat? Sarıyer dünyanın en güzel yeridir. Evlenmek çoluk çocuğa karışmak güzeldir. Facebook sakıncalı,Twitter tartışılır. Kitaplar güzeldir zamanım olunca. Tasarım dergileride iyidir. Mimarlık,sömürü düzenidir. İşverensen sömürürsün,çalışansan sömürülürsün. Çok mal haramsız,çok laf yalansız olmaz. Yalnızlık kendi seçimim değil,hayatın hediyesidir. Kızlar komplike hayvanlardır. Düz mantığımdır. Nöroloji altında incelenmesi gereken dikkat bozukluğu muzdaripiyim. Behzat Ç. severim. İZ TV izlerim. Hayalkırıklığı uzmanıyım. Çalışmaya çalışırım. Gayretliyim. Olmazsa uğraşmam. Çok gülerim. Beynim hızlı çalışır.Ama zeki değilimdir. Unutkanım. Dağınığım falan...

Aklıma gelenleri yazdım,öptüm,bye.

Hiç yorum yok: