9 Nisan 2012 Pazartesi

Sil Baştan

Jim Carrey'nin filmi değilde, Şebnem Ferah'ın şarkısıyla ilişkili olabilir yazdıklarım. Aslında herşeye en baştan başlamak benim bir alışkanlığım. Ortadan başlayamıyorum kafa olarak,bende en başından başlıyorum. Nörolojik bir durum olduğunu düşünüyorum :) Herneyse..2 yıla bayağı şey sığdırdım ve nihayetinde bu seferde sürpriz olmadan bir kadından muzdarip etti beni bu hayat. Uzatmıyorum merak etmeyin :) Bende açıkçası son yazdıklarımın direk bir kadınla bağlantılı olmasından hoşnut değilim. Şöyle ki herşeye başa sarıyorum yine. İyiydi yada kötüydü artık tartışmak yersiz. Karşıma keşke çıkmasaydı diyorum. Hiç bir zaman tanımasaydım... Yine başladım depresyon yazılarına. Tamam,duruyorum. Yeni birşeylere başlamanın müjdesini vereyim o zaman. Nacizhane projelendirmesini yaptığım bir işe başlayacağım inşallah. Burada aşamaları yayınlamayı düşünüyorum fotoğraflayarak. Dillenmesin aslında bu durum,belki gerçekleşmeyebilir. Müziğede geri döneyim diyorum artık. Kurs,flamenko falan... Özlüyorum gitarı elimden düşürmediğim günleri. Böyle işte. Bakalım zaman neler gösterecek. Selametle ;)

Hiç yorum yok: