26 Nisan 2012 Perşembe

Normal değilim diyorum bazen

Geldim yine. Son posttan sonra çok şey değişmedi ama bazı şeyleri değiştiresim geldi sanki. Yazamam dedim yazıyorum

Az önce bir dönem hoşlandığım,bir dönem kız arkadaşım olan ve şimdi azcık meyillendiğim hatunların isimlerini Google'dan arattım. İyiler hepsi. Çok büyümüşler. 2. üniversitesine giden bile vardı. Bir tanesinin yanında erkek arkadaşı vardı tam dudaklarına yapışacakken. Garip oldum. Kıskanmadım ama. Nefret de duymadım. ''Vay anasını arkadaş'' dedim,bu kadar. Farkettim ki insanlar değişiyor. Ne büyük tespit ama değil mi?

2. üniversiteye başlayanı vardı. O da çok ilginçti. Doğum gününde hediye falan göndermiştim. Bi bok olmadı ama. Benden küçüktü,benden önce üniversiteye girmişti. Kötü olmuştum o zaman ''bu hatun nasıl girer la üniversiteye'' diye. Sonra fena kolpalık yaptı bana şutladım. Bok ye şimdi.

Meyilim olan şimdiki okuldan. Güzel kız vesselam. Tatlı,şeker,bal,kaymak. Vuvvv!Onunla alakalı bişey bulamadım,çok kapanık herhalde. Tivitiride yokmuş. O çıkardı en azından,ı ıh,çıkmadı.

4 senedir nacizhane birşeyler karalıyorum şurada. Kimi depresif,kimi umarsız. Çözemedim hala ne yazdığımı. İlk başlarda güzeldi yazdıklarım ama sonra tozuttum. Esasında çok da iyi yazıyorum diyemem. Eskiz defteri burası benim için. Takip edenler vardı bi ara,mutlu olmuştum duyunca. Güzel şey izlenmek.

Yine dengesizleştim yazarken. Tutarsızlığım her zaman,her yerde. Ben alıştım. Okuyanlarda alışır herhalde. Alışın bence.

Öyle işte. Ben hala buradayım. Yine aklıma geleni karalıyorum buraya. Dişe dokunur şeyler yok. Yine aynı aslında. Ben ve beni terkedenler. Görüşmek üzere efendim,sağlıcakla.

NOT: Resim koymak istedim ama mevzuya uygun bişey bulamadım.

Hiç yorum yok: